torsdag den 10. januar 2008




Posted by Picasa

9 kommentarer:

Anne sagde ...

Det kan du da nok finde ud af Else - glæder mig til at læse mere herinde! ;-) Kæmpe knus

Charlie sagde ...

Hej og velkommen i blogland. Jeg klikkede tidligere på måneden - men det må have være den dag du var ved at lave den. NU hvor den virker - må jeg da bestemt komme på besøg tit. Knus Charlie

fie & Co sagde ...

WoW, hvor er du smart Else! Og hjertelig tillykke med din nye blog;0)
Jeg kommer helt sikkert tilbage på besøg igen!

Stine66 sagde ...

GENIALT ELSE - sikken du har ORDEN i tingene.

Marianne1972 sagde ...

WOW - hvor er det bare smart... den idé må jeg huske når jeg engang får sådan en reol. Jeg skal i hvert fald hvise den til min søster.

Annika sagde ...

Kæreste Else..

Længe siden du har skrevet noget herinde, men derfor skal du alligevel have en lille "gave" (*host*).

Håber du vil modtage den, den er at finde på http://annika.dk/2008/04/28/har-faaet-en-award/

Kram til dig

Karina Beck sagde ...

Sikken en god ide ; )

Lene sagde ...

Vilken bra ide!
Tittade runt på danske blogger och hittade hit.
Tack för det fina tipset!
/Lene

Mona sagde ...

Hej else.

Tillykke med din nye blog!1

sikke flot reol!!

Fik du startet En kæde af glæde i går?

Knus
Mona