torsdag den 10. januar 2008

Posted by Picasa

18 kommentarer:

maria sagde ...

hej Else
Nej hvor hyggeligt du også har fået en blog.
og det kan du da godt finde ud af, det er faktisk ikke så svært. Jeg troede heller ikke jeg kunne :0)

Charlie sagde ...

Hej igen- ikke helt sikker på om du har scrappet en pejs - eller vil vise os din "piv-i-røv-hest" - men HYGGELIGT ser det ud. Skriver du lidt tekst ved næste indlæg, så kan selv dumme-jeg forstå det bedre. LOL

Bitten sagde ...

Ha ha Else, sådan en pejs har vi også ;-) Det er så nemt at gøre rent efter brug

Connie sagde ...

Nej, et hyggelig scraphjørne du har. Det ser super godt ud men reol og pejsen.

lam sagde ...

Hej gamle svinger

Hvor dejligt at se at du har fået en blog. Det var jeg slet ikke klar over. Hvor ser det bare hyggeligt ud med alle de layouts på reolen.

Anne Bente sagde ...

hejsa Else

tillykke med blog til dig da, sååå herlig:)

åhhh hvor er det dog nogle hyggelige billeder, og den der pejs laver ikke det halve grisseri som vores brændeovn hehe

ha en god aften :)

Betina Olesen sagde ...

Halløjsa....

Så fik du endelig gjort sådan at man kunne få lov til at kommenterer...har ellers været inde og kigge nogle gange, men nej....;-)

Dejligt at du også er hoppet med over i blogland...

Smart system du har med den reol.

Hygge fra Betina

Pia sagde ...

Hej Else
Kig forbi min blog der ligger noget til dig

Pialine sagde ...

Nej en flot blog - dejligt at du er kommet på. Glæder mig til at se alle dine kreative ting. Nåh det var den berømte pejs du talte om ;o)
Knuzzer
Pialine

Stine66 sagde ...

Dejligt du har lavet BLOG - jeg savner dig sq !!! - KANON oevrskrift i blog - du har lavet.

Elisabeth sagde ...

Glæder mig til at følge med på din blog. :)
Og nydelig pejs. ;)

Pialine sagde ...

Ihh Else godt nok varmer pejsen her i denne kolde tid, men skal vi ikke til at se alle dine flotte kreative ting på din blog ? ;o)
Knuzzer
Pialine

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det ser godt nok hyggeligt ud! Man må da sidde super lækkert der ved pejsen.

Stine66 sagde ...

Hej søde Else.
Skal vi ikke snart se resten af dit hjem ?

Dorit sagde ...

Halløj Else, hvor er du henne, er du gået hjemmefra, vi savner at du er aktiv på din blog !!!

Ragna sagde ...

Er det så i morgen, der kommer nyt her?

Stinne sagde ...

Dit hjem er så gennemført ud i scrap og hygge! Dit hjem afspejler virkelig hvor dejlig en person du er! KNUS

Else-DK sagde ...

Uhhhh nu MÅ jeg altså til at tage mig sammen til det dér bloggeri. Er næsten skræmt for det, men jeg vil til at tage mig sammen og få lidt nyheder på bloggen i nær fremtid. Hilsen Else