torsdag den 10. januar 2008

Posted by Picasa

16 kommentarer:

Charlie sagde ...

Skide godt Egon - nå nej Else. Det var da en SMART måde at bruge sin rumdeler på og den pynter jo fint i stuen.

Annika sagde ...

Åh ja, jeg ELSKER den rumdeler du har Else, men har ikke plads nogle steder til sådan en løsning i hobbyrummet - luxus problemer er der nok af ;)

Til de som kun har set billedet, kan jeg blot oplyse at det er så fedt når man kommer ind, lige tjekke om der er nyt, at kunne se nogle lækre LO - og tænk, lige at kunne skifte udseende på "møblet" når man trænger - SUPER... og så slipper man jo for at se på ens rod i rummene.

Pia sagde ...

hvor er den smart den rumdeler, hyggelig at du også har fået en blog

Pialine sagde ...

Ajj en flot scrap-rumdeler - det ser rigtig flot ud...
Knuzzer
Pialine

Netti sagde ...

Tillykke med din blog else - det var på tide :o)
Superlækre billeder du har lagt ind - jeg er sååå misundelig.
Men hvad med lidt tekst til os der ikke kender dit hjem? :o)
Glæder mig til at følge med i din blog.

Karin sagde ...

Hej Else. Sej reol :-) og du kommer lige på listen der skal læses ;-)

Pia sagde ...

Hej Else,

Hvor er det dejligt at der er een som er lige så grøn i at blogge, som mig:-). Super flot blog du har fået lavet dig og sikke en god måde at bruge sin rumdeler på. Det ser rigtig flot og hyggeligt ud.

Knus Pia

Louise sagde ...

Hvor er det smart det du har lavet med den rumdeler, det var en rigtig fin ide:-)

Scrapknus
Louise

troll13 sagde ...

WOW, sikken en lækker rumdeler, den kan der da ikke være nogen der har magen til.

Anonym sagde ...

Super ide med at bruge LOerne på rumdeleren. Så kan man rigtig se dem, istedet for de altid ligger i et album.

Kreateten sagde ...

Det ser jo smadder godt ud!

Det lifter jeg lige! :-)

Karina Beck sagde ...

Hej Else
Tak for sidst. Jeg håber, at vi kommer til at mødes mange gange i det nye år.
God jul til dig og din familie.
Hilsen Karina
PS mon bloggen stadig virker ; ) : )...

Else-DK sagde ...

Jo bloggen virker ... men uden min hjælp har den holdt sig "ung" - må til at igang igen "lige om lidt"

Anonym sagde ...

Hej Else.
For søren da det ser så godt ud. Det er vildt kreativt. Super SMUKT.
Jeg tager selvfølgelig dine sko med til SAM. Ingen problemer.
Knus
Dorte

Randi Th. sagde ...

Dette var smart!!!

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

Ha en fin dag!

-klem-

Dortesjs sagde ...

whiii, sådan en rumdeler har jeg osse flot med alt scrap i den faktisk..og det giver jo godt overblik... eller hva !